پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
وزیر ارتباطات از كاهش قیمت اینترنت خبرداد
نوشته شده در پنج شنبه 12 خرداد 1390
بازدید : 1017
نویسنده : امير محمدي

ه نقل از باشگاه خبرنگاران؛ رضا تقی پور با اشاره به اقدامات دولت در راستای کاهش قیمت اینترنت افزود: دولت در تلاش است تا قیمت پهنای باند عمده ای که در اختیار توزیع کنندگان اینترنت قرار دارد را کاهش دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری با اشاره به کاهش 20 درصدی قیمت اینترنت در سال گذشته گفت: زیرساخت های کاهش قیمت اینترنت تصویب شده و این برنامه درحال حاضر روند اداری خود را طی می کند.

وی با اشاره به راه اندازی اینترنت پاک اظهار داشت: تاکنون جلسات متعددی برای بررسی ابعاد ایده اینترنت پاک و مشارکت تمامی دستگاه ها در توسعه این امر برگزار شده و امسال به سرانجام مشخصی می رسد.

تقی پور درخصوص به سرقت رفتن کابل های تلفن ثابت نیز گفت: با توجه به ضرر و زیان های به سرقت رفتن کابل های تلفن ثابت  ،ضرر و زیان هایی نیز به اپراتورها وارد شده و اختلالاتی نیز در مخابرات کشور بوجود آورده لذا هم وزارت ارتباطات و هم صاحبان شبکه و شرکت های مخابرات درحال پیگیری مسئله از طریق قانون هستند.
 

:: موضوعات مرتبط: وزیر ارتباطات از كاهش قیمت اینترنت خبرداد , ,
:: برچسب‌ها: وزیر ارتباطات از كاهش قیمت اینترنت خبرداد ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد